he dejado Peru... - Reisverslag uit Copacabana, Bolivia van johomaartjekat - WaarBenJij.nu he dejado Peru... - Reisverslag uit Copacabana, Bolivia van johomaartjekat - WaarBenJij.nu

he dejado Peru...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 Mei 2006 | Bolivia, Copacabana

Hola queridos amigos Peruanos!

Estoy en Copacabana, La Paz, ahora. Ayer dejé Peru, qué triste! Pasé la frontera con mucho pena...
Mi viaje de siete semanas por Peru fue magnífico!!! El mejor tiempo de mi vida..
Gracias a ustedes, todos las personas cariñosas he encontrado! Me alegro mucho que tenga amigos como ustedes, no olvido nunca las buenas horas pasamos juntos!!!
Prometo de regresar a Peru pronto, espero encontremos en el futúr!

Con mucho cariño, su amiga Maartje

a.b. En Puno una persona ha alejado todos mis contactos de MSN, agregame como contacto de nuevo por favor!


Ik ben in Bolivia!!! Copacabana is prachtig, maandag vertrek ik naar La Paz, ben heel benieuwd! Wel triest om Peru te moeten verlaten, heb daar 7 fantastische weken gehad! Maar, hier wacht me weer een nieuw avontuur!!!
Heel irritant, iemand hier heeft al m´n MSN-contacten verwijderd! Voeg me dus even opnieuw toe als contactpersoon!!

maartje_kat@hotmail.com

  • 14 Mei 2006 - 14:01

    Lina Titulaer:

    abrazo!!
    Lina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Copacabana

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2006

mooie herinneringen, nieuwe kansen

09 Oktober 2006

Jungle-Jane

22 September 2006

Valentijnsdag (op 21 september?? Lekker dwars!)

09 September 2006

Heerlijk La Paz

24 Augustus 2006

Hela hola kindercola!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 7782

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: