Valentijnsdag (op 21 september?? Lekker dwars!) - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van johomaartjekat - WaarBenJij.nu Valentijnsdag (op 21 september?? Lekker dwars!) - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van johomaartjekat - WaarBenJij.nu

Valentijnsdag (op 21 september?? Lekker dwars!)

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg

22 September 2006 | Bolivia, La Paz

Vandaag is het dag van de liefde, lente en vriendschap in Bolivia, dus moest met heel veel liefde aan jullie allen denken!
Heb pepernoten in de vorm van hartjes gebakken voor m´n familie en vrienden hier, ja, ik bedenk de idiootste activiteiten nu ik niet meer aan het werk ben, toch nog steeds geen seconde vrije tijd..!

M´n vrijwilligerswerkzaamheden zitten er hier nu echt op, ga alleen zaterdag nog naar de crisisopvang om een afscheidsfeestje te geven. Heb daar wel zin in, heb allemaal spelletjes bedacht, ga lekker kokkerellen, er komt een clown, best een leuke afsluiter denk ik! Het afscheid zal lastig zijn, maar aan de andere kant ben ik eigenlijk al die maanden al continu afscheid aan het nemen aangezien de kinderen over het algemeen maar kort blijven, er zijn er maar twee die er al die tijd zijn geweest.

Afgelopen zaterdag was er een afscheidsfeestje voor me georganiseerd bij Helping Hands, waar ik Engelse les heb gegeven. Was erg hartverwarmend allemaal, een taart met ´goede reis´, er werden liedjes aan me opgedragen en ik kreeg het mooiste aandenken wat ik me maar in kon denken: een t-shirt met foto´s van al m´n verschillende projecten!!! Marcia, m´n beste vriendin hier, was meegegaan naar alle projecten om foto´s te maken en heeft het t-shirt laten maken, zo lief!

Vandaag was ik van plan om de ´world´s most dangerous road´ per mountainbike af te dalen, maar er waren weer eens wegblokkades, dus dit feest ging niet door (misschien een teken om dit waagstukje toch maar achterwege te laten?!). Dus zowaar tijd om uit te slapen en... te mailen!

Volgende week woensdag en donderdag is het jubileum van het tehuis in Yanacachi, een groot feest! We gaan met een hele groep vrijwilligers, hebben allerlei spelletjes, sporttoernooien en natuurlijk een disco georganiseerd.
Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht dus, zo is afscheid nemen toch niet zo vervelend!

Veel liefde allemaal!
Maartje

  • 27 September 2006 - 09:24

    Jackie:

    Hai Sis!! Gefeliciteerd met Pap en Stek!! En lees ook altijd trouw je berichten op je site hoor!Ik dacht laat ik nou ook een keertje een berichtje achterlaten! en inderdaad je mag je foto's wel weer een keertje updaten! Wil er ook wat voor je op zetten anders hoor! we mailen wel effe!!!
    Nog veel plezier op je feestje en drink er eentje op ons!! Veel liefs, Jack

  • 24 September 2006 - 01:09

    Tjeu:

    Goed dat je een beetje voorzichtig doet met jezelf en besloten hebt om niet af te dalen per mountainbike. Geniet van alle leuke dingen, maar wees voorzichtig met jezelf. Heb ik toch nog een berichtje achter gelaten! Het zal nog wel even duren voor ik je weer spreek, dus bij deze nog heel veel plezier, geluk en succes

  • 21 September 2006 - 23:49

    Gonzalo:

    no entiendo nada!

  • 22 September 2006 - 07:09

    Frederique:

    Hey Maartje. Héél veel plezier met je laatste activiteiten. Hier is alles lekker druk en we verheugen ons op je komst. Ciao!

  • 22 September 2006 - 07:57

    Sandra:

    He skattie, heb je nou al eens een fototoestel aangeschaft? 'k vind dat er wel weer eens foto's op de site bij mogen komen hoor! Heeeeel goed dat je nu ook even vrije tijd hebt...geniet er maar lekker van! Hier alles heeeeeeeeeerlijk z'n gangetje! En ja, 'k vermaak me volop. Dinsdag komen Jorien, Liesbeth en Elisabeth gezellig eten en gaan we de video terugkijken van Bolivia...we zullen je zeker missen! Maar uiteraard denken we aan je! Kussie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2006

mooie herinneringen, nieuwe kansen

09 Oktober 2006

Jungle-Jane

22 September 2006

Valentijnsdag (op 21 september?? Lekker dwars!)

09 September 2006

Heerlijk La Paz

24 Augustus 2006

Hela hola kindercola!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 7771

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: