Koeienhart en pepernoten, eet smakelijk! Anticucho - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van johomaartjekat - WaarBenJij.nu Koeienhart en pepernoten, eet smakelijk! Anticucho - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van johomaartjekat - WaarBenJij.nu

Koeienhart en pepernoten, eet smakelijk! Anticucho

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg

17 Augustus 2006 | Bolivia, La Paz

Even een kort berichtje tussen de bedrijven door, want ben drukdrukdruk! Maar wil jullie natuurlijk wel even mee laten genieten van mijn heerlijke leventje hier..
Ik heb de stad echt in m´n hart gesloten, vind het zo heerlijk hier, de mensen, de hectiek, de enorme markt die een wijk zo groot als Westzaan beslaat en waar je de heerlijkste lekkernijen niet kunt weerstaan (gegrild koeienhart is de lokale specialiteit en smaakt verbazingwekkend goed, ben ik nu definitief boerin-af?)...

M´n werkzaamheden houden me goed bezig, al heb ik af en toe best tijd voor een avondje ´dancing-queen´ (met een goede salsa-partner is het net of je zelf ook kunt, heerlijk is dat!). Met de c.d. met ´kinderhouse´ die ik hier heb ontvangen zullen de beentjes ook goed van de vloer gaan, de kids zijn vast wel in voor de kabouter- en de vogeltjesdans!

Wat het Engelse les geven betreft ben ik echt inventief geworden, al zeg ik het zelf. Heb veel leuke spelletjes bedacht die de lessen erg leuk maken en de aandacht van de kinderen/jongeren een stuk langer vast weten te houden. Het onthouden zal op een gegeven moment vanzelf gebeuren als ze er maar lol in hebben, is mijn nieuwe positieve instelling.

Moet er weer vandoor, nog even een recept voor pepernoten (speculaaskruiden uit Nederland gekregen!) en de songtekst van ´Scatmans world´ uitprinten voor de dag van morgen!

Veel liefs allemaal!

Oh, mocht er iemand nog post op willen sturen, dan kun je dit het beste deze of volgende week nog doen aangezien het ongeveer 5 weken onderweg is:
M. KAT
Poste Restante (lista de correos)
Correo Central
La Paz
Bolivia

Queridos amigos!

La semana pasada estaba muy grave aca, porque la hermana de mi amiga ha muerto en un acidente de flota..
Eso se da realisar que tenemos que disfrutar cado día sí es lo ultimo. Tengo tanto buena suerte, mis queridas hermanas segura en Holanda y yo aprovechando de la aventura Sudamericana! Estoy disfrutando La Paz cado minuto!

Una buena noticia para mis queridos amigos Peruanos; volveré a Peru el fin de octubre! Voy a hacer trabajo volontario en Ayacucho, de noviembre hasta febrero. Qué bueno seria de encontrarme con todos de ustedes!!!

Un abrazo muy fuerte, no se olviden de cuidarse y disfrutarse!


Maartje

  • 22 Augustus 2006 - 15:21

    Marieke:

    Hey mart, je bent toch juist nog een goede boerin als je een koeienhart durft te eten? Het is toch het beste als een dier toch dood is om alles te gebruiken? (Ik voel een maatschappelijk verantwoordt discussiepunt...)liefs marieke

  • 17 Augustus 2006 - 08:48

    Sandra:

    Hola liefje, anticucho? Ik wil ook!!! Lekker is dat toch...vooral na een heerlijk avondje doorzakken! Ik hoop dat je mijn mailtje nog hebt ontvangen. Maar ik zie het al...je bent druk, druk, druk. Ik denk aan je, als je dat maar weet! Kussie, San

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2006

mooie herinneringen, nieuwe kansen

09 Oktober 2006

Jungle-Jane

22 September 2006

Valentijnsdag (op 21 september?? Lekker dwars!)

09 September 2006

Heerlijk La Paz

24 Augustus 2006

Hela hola kindercola!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 7774

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: